Znane osoby mają wzmocnić wizerunek WHO i przekaz informacji o COVID-19

Znane osoby mają wzmocnić wizerunek WHO i przekaz informacji o COVID-19

Spread the love

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zatrudniła firmę. Znane osoby, celebryci mają zbudować zaufanie do organuzacji oraz wzmocnić przekaz informacji o COVID-19.

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zatrudniła potężną firmę. Ma ona za zadanie wyszukać znane osoby, które pomogą zbudować zaufanie do reakcji organizacji na koronawirusa. 

WHO zapłaciło 135 000 dolarów firmie Hill and Knowlton Strategies, zgodnie z dokumentami złożonymi na mocy ustawy o rejestracji agentów zagranicznych. 

Hill i Knowlton ma opracować strategię komunikacji publicznej. Zaproponowali zidentyfikowanie celebrytów i innych użytkowników mediów społecznościowych mających wpływ na wzmocnienie przekazów WHO na temat pandemii. Zapewnienie zaufania do porad oragzanizacji i przestrzegania wytycznych dotyczących zdrowia publicznego. 

Umowa przewiduje przekazanie 30 000 dolarów na identyfikację wpływowych osób, 65 000 dolarów na testowanie wiadomości i 40 000 dolarów na plan kampanii. 

Firma zaproponowała identyfikację trzech poziomów wpływowych osób: celebrytów z dużymi obserwacjami w mediach społecznościowych, osób z mniejszymi wyświetleniami, ale bardziej zaangażowanymi odbiorcami oraz ukrytych bohaterów, użytkowników z niewielkimi wyświetleniami, którzy mają kształtować i prowadzić rozmowy. 

Zobacz także 👇

Rodzice, uczniowie, nauczyciele: Ogólnopolski Strajk “Dzieci do szkół”!

Koronawirus