Znane osoby mają wzmocnić wizerunek WHO i przekaz informacji o COVID-19

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zatrudniła firmę. Znane osoby, celebryci mają zbudować zaufanie do organuzacji oraz wzmocnić przekaz informacji o COVID-19.

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zatrudniła potężną firmę. Ma ona za zadanie wyszukać znane osoby, które pomogą zbudować zaufanie do reakcji organizacji na koronawirusa. 

WHO zapłaciło 135 000 dolarów firmie Hill and Knowlton Strategies, zgodnie z dokumentami złożonymi na mocy ustawy o rejestracji agentów zagranicznych. 

Hill i Knowlton ma opracować strategię komunikacji publicznej. Zaproponowali zidentyfikowanie celebrytów i innych użytkowników mediów społecznościowych mających wpływ na wzmocnienie przekazów WHO na temat pandemii. Zapewnienie zaufania do porad oragzanizacji i przestrzegania wytycznych dotyczących zdrowia publicznego. 

Umowa przewiduje przekazanie 30 000 dolarów na identyfikację wpływowych osób, 65 000 dolarów na testowanie wiadomości i 40 000 dolarów na plan kampanii. 

Firma zaproponowała identyfikację trzech poziomów wpływowych osób: celebrytów z dużymi obserwacjami w mediach społecznościowych, osób z mniejszymi wyświetleniami, ale bardziej zaangażowanymi odbiorcami oraz ukrytych bohaterów, użytkowników z niewielkimi wyświetleniami, którzy mają kształtować i prowadzić rozmowy. 

Zobacz także 👇

https://www.czujny.pl/rodzice-uczniowie-nauczyciele-ogolnopolski-strajk-dzieci-do-szkol/

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Miro
3 lat temu

Coś kiepsko płacą… Celebryci za reklamą gównianego proszku do prania biorą zwykle pół bańki… A za tę kasę, to chyba Stuhra wezmą… 😛

tinder site
3 lat temu

tinder app , how to use tinder https://tinderdatingsiteus.com/

vreyrolinomit
3 lat temu

fantastic post.Never knew this, thankyou for letting me know.